НАКАЗ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНІВ І ПРОГРАМ
Радалівський
навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-
дошкільний навчальний заклад»
Глобинської районної ради Полтавської області
дошкільний навчальний заклад»
Глобинської районної ради Полтавської області
НАКАЗ
29.05. 2020 року с.Радалівка № 23
29.05. 2020 року с.Радалівка № 23
Про результати
перевірки
виконання навчальних планів і програм
за 2019 – 2020 н.р.
виконання навчальних планів і програм
за 2019 – 2020 н.р.
Адміністрацією Радалівського НВК було проведено аналіз виконання навчальних
планів і програм за 2019 -2020 навчальний рік. Результати аналізу наведені в наступній
таблиці:
а) початкова школа
Клас/предмети
|
1 клас
|
2 клас
|
3 клас
|
|||
По
плану
|
Факт
|
По
плану
|
Факт
|
По
плану
|
Факт
|
|
Українська
мова
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
245
|
244
|
105
|
103
|
119
|
119
|
Розвиток
зв’язного мовлення
|
17
|
17
|
6
|
5
|
15
|
15
|
Розвиток
з дитячою книгою
|
17
|
17
|
8
|
8
|
|
|
Аудіювання
|
7
|
7
|
4
|
4
|
2
|
2
|
Діалог
|
1
|
1
|
||||
Мовна
тема
|
4
|
4
|
||||
Контрольні
диктанти
|
4
|
4
|
||||
Навчання
з грамоти (додаткова година)
|
34
|
34
|
|
|
|
|
Математика
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
140
|
135
|
105
|
103
|
138
|
138
|
К-ть
контр. робіт
|
8
|
8
|
||||
Українська
літ.
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
105
|
103
|
118
|
118
|
||
Позакласне
читання
|
16
|
16
|
||||
Англійська
мова
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
70
|
68
|
36
|
35
|
72
|
68
|
Аудіювання
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Говоріння
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Читання
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Письмо
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Природознавство
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
17
|
17
|
||||
Я досліджую
світ
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
105
|
100
|
70
|
70
|
18
|
17
|
Обр.
мистецтво
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
35
|
34
|
||||
Дизайн
і технології
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
34
|
34
|
35
|
33
|
34
|
32
|
Осн.
здоров’я і фізкультура
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
105
|
102
|
35
|
33
|
68
|
68
|
Мистецтво
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
70
|
67
|
35
|
34
|
16
|
16
|
Інформатика
|
|
|
|
|
|
|
К-ть навч. годин
|
35
|
34
|
Перевірка зошитів з
української мови проводилася відповідно до нормативних документів, перевірялася
і оцінювалася кожна робота учня. Кількість робочих зошитів з української мови в
учнів 3 класу – 2, кількість зошитів для контрольних робіт - 1. Обсяг домашніх письмових робіт в 3 класі
з математики та української мови не перевищує 35% обсягу письмових робіт,
виконаних у класі. Об’єм та зміст контрольних робіт з математики відповідає
нормативним вимогам. Після кожної контрольної роботи з математики та
української мови проводиться робота над помилками.
За період карантину з
12.03.2020 по 29.05.2020р. здійснювалася навчально - виховна та самоосвітня
діяльність відповідно до планів індивідуальної роботи.
Навчання з учнями здійснювалися у дистанційній формі. Щодня, за розкладом учні отримували завдання,
рекомендації чи відеоуроки. Якщо вивчалася нова тема, то вона супроводжувалася поясненням вчителя по телефону або в ZOOM. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на
перевірку у приватні повідомлення. Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні
консультації надавалися дітям в телефонному режимі.
Вивчалися освітні платформи для роботи з
дітьми в умовах карантину.
Опрацьовано Методичні
поради щодо організації освітнього процесу у ЗЗСО Полтавської області.
Систематично опрацьовувалися статті на сайтах «НУШ», «На Урок» , Всеосвіта та на інших.
Для організації навчання учнів 1 та 2 класу були створені групи у мережі https://www.facebook.com/. За розкладом діти отримували завдання, рекомендації, тренажери, відеоуроки. Учні долучалися до перегляду уроків на платформі "Навчаємося вдома".
Для організації навчання учнів 1 та 2 класу були створені групи у мережі https://www.facebook.com/. За розкладом діти отримували завдання, рекомендації, тренажери, відеоуроки. Учні долучалися до перегляду уроків на платформі "Навчаємося вдома".
б) основна школа
Клас
предмети
|
5 клас
|
7 клас
|
8 клас
|
9 клас
|
||||
По
плану
|
Факт
|
По
плану
|
Факт
|
По
плану
|
Факт
|
По
плану
|
Факт
|
|
Укр.
мова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
118
|
115
|
88
|
86
|
70
|
69
|
70
|
68
|
К-ть
оцінок за зошити
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
Розвиток зв’язн.
мовлення
|
24
|
24
|
11
|
11
|
16
|
16
|
19
|
19
|
Контрольні
диктанти
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Укр.
літ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
67
|
67
|
70
|
68
|
70
|
68
|
70
|
68
|
Уроки позакл. чит.
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
Літ. рідного
краю
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
Уроки виразн. чит
|
2
|
2
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
Зар. література
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
70
|
68
|
70
|
68
|
70
|
68
|
70
|
68
|
Розв. зв’язн. мовлення
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
Позакласне
чит.
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
Контрольні
роботи
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
Математика
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
140
|
138
|
140
|
138
|
140
|
138
|
140
|
138
|
К-ть
контр. робіт
|
10
|
10
|
12
|
12
|
13
|
13
|
13
|
13
|
К-ть оцінок за зошити
|
7
|
7
|
14
|
14
|
14
|
14
|
14
|
14
|
Історія
України
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
35
|
35
|
35
|
33
|
52
|
50
|
52
|
51
|
Всесвітня
історія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
35
|
34
|
35
|
34
|
35
|
33
|
||
Правознавство
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
|
|
|
|
35
|
34
|
||
Фізика
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
|
|
70
|
68
|
70
|
69
|
105
|
105
|
К-ть
контр. робіт
|
|
|
5
|
5
|
4
|
4
|
6
|
6
|
К-ть
лабор. робіт
|
|
|
12
|
12
|
5
|
5
|
7
|
7
|
Англійська
мова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
105
|
102
|
105
|
103
|
105
|
103
|
105
|
102
|
К-ть
контрольних робіт
|
9
|
9
|
9
|
9
|
9
|
9
|
9
|
9
|
Аудіювання
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Говоріння
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Письмо
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Читання
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Хімія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть навч.
годин
|
|
|
53
|
51
|
70
|
68
|
70
|
68
|
К-ть
практ. робіт
|
|
|
5
|
5
|
4
|
4
|
5
|
5
|
К-ть
контр. робіт
|
|
|
3
|
3
|
2
|
2
|
4
|
4
|
Біологія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
|
70
|
68
|
70
|
69
|
70
|
69
|
|
К-ть
практ. робіт
|
|
5
|
5
|
9
|
9
|
9
|
9
|
|
К-ть
лабораторних робіт
|
6
|
6
|
4
|
4
|
3
|
3
|
||
Природознавство
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
70
|
68
|
|
|
|
|
35
|
33
|
К-ть
контрольних робіт
|
5
|
5
|
|
|
|
|
2
|
2
|
Практичних
робіт
|
10
|
10
|
|
|
|
|
|
|
Інформатика
|
35
|
34
|
35
|
34
|
70
|
68
|
70
|
68
|
Контрольні
роботи
|
5
|
5
|
4
|
4
|
6
|
6
|
6
|
6
|
Практичні
роботи
|
3
|
3
|
3
|
3
|
16
|
16
|
13
|
13
|
Географія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
70
|
68
|
70
|
70
|
52
|
50
|
||
К-ть
практ. робіт
|
12
|
12
|
11
|
11
|
7
|
7
|
||
К-ть
контр. робіт
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
||
Фізкультура
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
48
|
48
|
48
|
48
|
48
|
48
|
48
|
47
|
Основи
здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
35
|
34
|
35
|
33
|
35
|
34
|
35
|
34
|
Обр.
мистецтво
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
35
|
35
|
16
|
16
|
|
|
|
|
Музика
Мистецтво |
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
34
|
34
|
34
|
33
|
35
|
33
|
35
|
34
|
Труд.
навчання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-ть
навч. годин
|
70
|
68
|
35
|
35
|
16
|
16
|
16
|
16
|
К-ть
практ. робіт
|
6
|
6
|
6
|
6
|
14
|
14
|
14
|
14
|
Для виконання класних та домашніх письмових робіт з математики учні мали таку кількість зошитів:
5 кл. – 2 зошити
7-9 кл. - 2 зошити з алгебри і 1 зошит з геометрії
Для контрольного тематичного
оцінювання з математики учні мали таку кількість зошитів:
7-9 кл. – 1 зошит з алгебри та 1 зошит з геометрії
7-9 кл. – 1 зошит з алгебри та 1 зошит з геометрії
Навчальні класні та домашні
роботи учнів з математики перевірялися в такому порядку:
5 кл - 1 раз на тиждень
7- 9 кл - 1 раз на два тижні
5 кл - 1 раз на тиждень
7- 9 кл - 1 раз на два тижні
Оцінка за ведення зошитів з
математики виставляється до класного журналу 1 раз на місяць.
Для виконання класних і домашніх навчальних робіт з української мови учні
мали по два робочі зошити, з літератури – по одному робочому зошиту. Для контрольних робіт з української мови та
літератури учні мали по одному зошиту. Вчителем перевіряються кожна домашня і класна
робота учня. Оцінка за ведення зошитів з української мови виставляється до класного журналу 1 раз на
місяць.
Для виконання класних і домашніх робіт з англійської мови учні мали по
одному робочому зошиту, для виконання контрольних робіт також по одному зошиту.
У 5 класі перевіряється кожна домашня робота учнів, в 7-9 класах робочі зошити
перевіряються 1 раз на два тижні. Оцінка за ведення зошита виставляється до
класного журналу 1 раз на місяць. Оцінка за ведення словника виставляється до
класного журналу 1 раз на семестр.
Для виконання класних і домашніх навчальних робіт з фізики, хімії, біології
та географії учні мали по одному робочому зошиту, для проведення лабораторних
та практичних робіт учні мали по одному зошиту. Для контрольних робіт з фізики,
хімії учні мали по одному зошиту. Для контрольних робіт з біології, географії
та історії учні мали окремі аркуші.
У період карантину учні навчалися дистанційно.
Вчителі готували завдання для дистанційного навчання учнів та розміщували у соціальній мережі https://www.facebook.com/ у групах (вказівки, інструкції, пояснення теми у вигляді голосового повідомлення, рекомендації, презентації, відеоролики, тести для перевірки засвоєного матеріалу ) згідно календарно-тематичного планування та індивідуальних планів.
У період карантину учні навчалися дистанційно.
Вчителі готували завдання для дистанційного навчання учнів та розміщували у соціальній мережі https://www.facebook.com/ у групах (вказівки, інструкції, пояснення теми у вигляді голосового повідомлення, рекомендації, презентації, відеоролики, тести для перевірки засвоєного матеріалу ) згідно календарно-тематичного планування та індивідуальних планів.
Зареєструвалися на сайті «На Урок»
та «Всеосвіта» щоб мати можливість прослухати різні вебінари та мати доступ до
онлайн тестів, які поширювали для учнів. Перевіряли
завдання, листи, повідомлення, відео звіти, фото звіти, які надсилали учні. Проводили
онлайн – консультації та по телефону з батьками та учнями.
Користувалися в роботі освітніми платформами "На урок", "Всеосвіта" Learningapps.
Користувалися в роботі освітніми платформами "На урок", "Всеосвіта" Learningapps.
Вчителі працювали згідно плану. На початковому етапі проведено
пошук та ознайомлення з новими додатками
та платформами для дистанційного навчання.
У спільноті Фейсбук було створено групи по класах , в яких учні відповідно до розкладу уроків отримували матеріал для опрацювання у вигляді відео уроків, презентацій, текстових документів, уроків-змагань, проектів.
Систематично проводилися консультації з учнями та батьками з питань навчання та виховного процесу.
Контроль, засвоєння та перевірку знань з ряду предметів педагоги проводили на платформі На урок, Online Test Pad, Мій клас, British Council, EdEra.
У спільноті Фейсбук було створено групи по класах , в яких учні відповідно до розкладу уроків отримували матеріал для опрацювання у вигляді відео уроків, презентацій, текстових документів, уроків-змагань, проектів.
Систематично проводилися консультації з учнями та батьками з питань навчання та виховного процесу.
Контроль, засвоєння та перевірку знань з ряду предметів педагоги проводили на платформі На урок, Online Test Pad, Мій клас, British Council, EdEra.
Також з фізики та біології проводилися онлайн лабораторні роботи.
Учнів які були не
охоплені дистанційним навчанням немає.
Проте існують недоліки у дистанційному
навчанні:
·
необхідність
наявності у здобувачів освіти сильної особистісної мотивації, вміння навчатися
самостійно, без постійного підштовхування з боку вчителя або батьків;
·
не завжди
здобувачі освіти забезпечені достатнім технічним обладнанням (комп’ютер та
постійний вихід в мережу Інтернет).
Вчителі намагалися це враховувати під час складання завдань для
учнів та у використанні освітніх платформ для дистанційного навчання.
Паралельно з безпосередньою роботою зі здобувачами
освіти, активно займалися самоосвітою для
успішної організації дистанційного навчання. Опрацьовували інтернет-ресурси
з різних тем, зазначених у календарно-тематичному плануванні за класами та
предметами, створювали опорні схеми для зручності у контролі.
Опрацювали Методичні рекомендації щодо закінчення
2019-20 навчального року та заповнення класних журналів.
Виходячи з вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1.Навчальні
плани та програми за 2019/2020 навчальний
рік вважати виконаними.
2.Вчителям–предметникам і надалі у своїй роботі керуватися державними програмами, інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо вивчення шкільної документації, інструкції щодо ведення класних журналів, а також критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів .
2.Вчителям–предметникам і надалі у своїй роботі керуватися державними програмами, інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо вивчення шкільної документації, інструкції щодо ведення класних журналів, а також критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів .
3. Удосконалювати свої знання та навички в опануванні новими технологіями дистанційного навчання.
4. Забезпечити об’єктивність знань і вмінь учнів.
5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор НВК Л.Л.Таборовець
Коментарі
Дописати коментар