Моніторинг сформованості читацької
компетентності учнів початкових класів Радалівської гімназії-філії
|
П.І.учня |
Навичка читання |
Вид читання |
Досвід читацької діяльності |
Досвід мовленнєвої діяльності |
||||||||
|
|
Правильність читання вголос (без помилок, з
помилками) |
Спосіб читання (складами, словами, реченнями) |
Темп читання (високий, середній, низький) |
Виразність читання (виразно, не виразно) |
Вміння читати мовчки |
Обізнаність з колом дитячого читання |
Засвоєння літературних понять (називає, розрізняє) |
Уміння працювати з літературний твором, книжкою |
Розуміння прочитаного |
Уміння читати напам’ять |
Уміння переказувати
зміст тексту |
Уміння складати усне висловлювання за змістом
прочитаного, прослуханого |
|
1клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Гаватюк
Софія |
В |
Ч |
Ч |
В |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
В |
Ч |
Н |
Н |
|
3 клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Бондар
Артем |
В |
В |
В |
В |
В |
Ч |
Ч |
Ч |
В |
В |
В |
В |
3 |
Братчун
Софія |
В |
В |
В |
В |
В |
Ч |
Ч |
Ч |
В |
В |
В |
Ч |
4 |
Ковтун
Єлизавета |
В |
В |
В |
В |
В |
В |
В |
В |
В |
В |
В |
В |
5 |
Литвин
Денис |
Ч |
Ч |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
6 |
Логвиненко
Владислав |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
7 |
Павленко
Максим |
В |
В |
В |
В |
В |
Ч |
Ч |
Ч |
В |
В |
В |
Ч |
8 |
Ужищенко
Інна |
В |
В |
В |
В |
В |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
9 |
Шпорта
Роман |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
Ч |
Н |
Ч |
|
4 клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Галаган
Надія |
Н |
Ч |
Н |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
В |
В |
Ч |
11 |
Журова
Анна |
Ч |
Ч |
Ч |
В |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
В |
В |
Ч |
Ч |
12 |
Павленко
Анастасія |
В |
Ч |
Ч |
В |
Ч |
Ч |
Ч |
Ч |
В |
В |
Ч |
Ч |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Умовні
позначки:
В -
сформована повністю, Ч - сформована частково, Н - не сформована
Високий рівень сформованості читацької компетентності:
учні здатні виокремлювати значущу інформацію та важливі деталі, робити висновки
щодо причинно-наслідкових зв’язків, визначати основну думку тексту, пов’язувати
інформацію, наведену в різних форматах (текст, таблиці, схеми), оцінювати
достовірність інформації та обґрунтованість висновків, розуміти авторське
ставлення і підтекстові смисли тощо.
Низький рівень читацької компетентності: учні не
можуть знайти наведену конкретну інформацію, зробити прості висновки про
причинно-наслідкові зв’язки, послідовність подій та мету дій героїв, визначити
тему тексту та основні риси відмінності чи подібності предметів, оцінити
правдоподібність чи достовірність текстів з добре знайомої нескладної тематики
тощо.
Коментарі
Дописати коментар