Моніторинг сформованості читацької компетентності учнів початкових класів Радалівської гімназії-філії

 

 

П.І.учня

Навичка читання

Вид читання

Досвід читацької діяльності

Досвід мовленнєвої діяльності

 

 

Правильність читання вголос (без помилок, з помилками)

Спосіб читання

(складами, словами, реченнями)

Темп читання (високий, середній, низький)

Виразність читання (виразно, не виразно)

Вміння читати мовчки

Обізнаність з колом дитячого читання

Засвоєння літературних понять (називає, розрізняє)

Уміння працювати з літературний твором, книжкою

Розуміння прочитаного

Уміння читати напам’ять

Уміння переказувати  зміст тексту

Уміння складати усне висловлювання за змістом прочитаного, прослуханого

 

1клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Гаватюк Софія

В

Ч

Ч

В

Ч

Ч

Ч

Ч

В

Ч

Н

Н

 

3 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Бондар Артем

В

В

В

В

В

Ч

Ч

Ч

В

В

В

В

3

Братчун Софія

В

В

В

В

В

Ч

Ч

Ч

В

В

В

Ч

4

Ковтун Єлизавета

В

В

В

В

В

В

В

В

В

В

В

В

5

Литвин Денис

Ч

Ч

Н

Н

Н

Н

Н

Н

Ч

Ч

Ч

Ч

6

Логвиненко Владислав

Н

Н

Н

Н

Н

Н

Н

Н

Н

Н

Н

Н

7

Павленко Максим

В

В

В

В

В

Ч

Ч

Ч

В

В

В

Ч

8

Ужищенко Інна

В

В

В

В

В

Ч

Ч

Ч

Ч

Ч

Ч

Ч

9

Шпорта Роман

Ч

Ч

Ч

Ч

Н

Н

Н

Н

Н

Ч

Н

Ч

 

4 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Галаган Надія

Н

Ч

Н

Ч

Ч

Ч

Ч

Ч

Ч

В

В

Ч

11

Журова Анна

Ч

Ч

Ч

В

Ч

Ч

Ч

Ч

В

В

Ч

Ч

12

Павленко Анастасія

В

Ч

Ч

В

Ч

Ч

Ч

Ч

В

В

Ч

Ч

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Умовні позначки:

В - сформована повністю, Ч - сформована частково, Н - не сформована

Високий рівень сформованості читацької компетентності: учні здатні виокремлювати значущу інформацію та важливі деталі, робити висновки щодо причинно-наслідкових зв’язків, визначати основну думку тексту, пов’язувати інформацію, наведену в різних форматах (текст, таблиці, схеми), оцінювати достовірність інформації та обґрунтованість висновків, розуміти авторське ставлення і підтекстові смисли тощо.

Низький рівень читацької компетентності: учні не можуть знайти наведену конкретну інформацію, зробити прості висновки про причинно-наслідкові зв’язки, послідовність подій та мету дій героїв, визначити тему тексту та основні риси відмінності чи подібності предметів, оцінити правдоподібність чи достовірність текстів з добре знайомої нескладної тематики тощо.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти за допомогою дистанційних технологій

Thanksgiving day