Звіт
   завідувача філії  Таборовець Любові Лукашівни
ПРО ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТОК РАДАЛІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ З ДОШКІЛЬНИМ ПІДРОЗДІЛОМ – ФІЛІЇ ВЕЛИКОКРИНКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ

глобинСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

   З 2021-2022 навчального року Радалівський НВК реорганізовано у Радалівську гімназію з дошкільнм підрозділом – філію Великокринківського ліцею Глобинської міської ради.

Будівля школи прийнята в експлуатацію 1976 році.

Комплексний аналіз освітньо-виховного процесу закладу освіти та вироблення рекомендацій ефективного її розвитку сприяє модернізації сучасної національної моделі освіти та виховання. Тільки в такий спосіб можна врахувати проблеми освіти та шляхи їх реалізації.

В закладі наявні та ведуться у відповідності до вимог: книга обліку руху учнів; класні журнали 1 - 8 класів та особові справи учнів. У 2022/2023 навчальному році у закладі освіти з початку року навчалося 33 учні та 9 вихованців дошкільного підрозділу. На кінець року – 31 учень та 9 вихованців.
  
У своїй діяльності протягом звітного періоду, як керівник закладу, я керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні»,   Статутом ліцею, Положенням про гімназію та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти вцілому та загальної середньої освіти зокрема.
   Як зазначено в «Освітній програмі закладу»,   призначення гімназії полягає в наданні  якісної повної загальної освіти дітям шкільного віку, забезпеченні їх всебічного розвитку, вихованні та самореалізації особистості, здатної до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, готової до свідомого життєвого вибору, самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності, прагненні до самовдосконалення і навчання упродовж життя.

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності.
   Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, співпрацювати з іншими людьми, творчість, ініціативність, уміння конструктивно  керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми.      Педагоги закладу спрямували свою діяльність на виконання пріорітетних напрямків методичної роботи: навчально-методичного забезпечення викладання предметів; опрацювання сучасної законодавчої бази шкільної освіти; впровадження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, розробок методик упровадження інноваційних педагогічних технологій; забезпечення методичного супроводу викладання предметів у 1-4 та 5-9 класах за новими програмами; вивчення і узагальнення педагогічного досвіду; аналізу результатів навчально-виховного процесу; запровадження використання інформаційно-комунікаційних технологій і програмних засобів у навчальний, методичний та управлінський діяльності, постійний самоконтроль і самовдосконалення педагогів; спрямування зусиль щодо організації навчально-виховного процесу на формування особистості школяра – гармонійної, здорової, інтелектуально розвиненої, конкурентноспроможної людини сучасності.
Виконання цих завдань забезпечують: адміністрація та педагогічний колектив  закладу освіти.

Я, як керівник закладу  ставила перед собою ряд завдань, а саме: спільно з колективом планувала  роботу над проблемою:  «Вдосконалення навчально-виховного процесу на основі розвитку самоосвітньої й творчої активності вчителів та учнів шляхом впровадження інноваційних технологій».
 
Для досягнення поставлених цілей завідувач та колектив створили умови:

1.      Для особистого розвитку та самореалізації учнів, забезпечення практичної спрямованості освіти шляхом раціонального поєднання продуктивної і репродуктивної навчальної діяльності учнів.

2.      Формували в учнів пізнавальну активність, виробляли уміння набувати знання, розвивати інтелектуальний інтерес учнів.

3.      Втілювали в практику роботи  творчі надбання шкільної ініціативної групи вчителів по проблемі використання краєзнавчого матеріалу на уроках та  в позаурочній діяльності з метою формування та виховання громадянина та патріота рідного села, рідного краю.

5. Формували в учнів високу культуру поведінки та спілкування.

6. Продовжували роботу по упередженню надзвичайних ситуацій у  закладі освіти.

7. Створювали умови для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції, забезпечували безпеку їх життєдіяльності, здорового мікроклімату в учнівському та трудовому колективах.

    8. Удосконалювали знання та вміння роботи на різних освітніх платформах для використання їх у період дистанційного навчання.

Вся робота також була спрямована на виконання річного плану  роботи закладу. Для вирішення поставлених завдань адміністрацією гімназії були створені належні умови для роботи педагогів та організації  освітнього процесу вцілому. Всі організаційні питання щодо роботи над проблемою обговорювались на засіданнях педагогічної ради, що проходили на базі Великокринківського ліцею. Багато спільних питань щодо вдосконалення різних форм і методів роботи, що спонукають ефективності навчально-виховного процесу вирішувалися  на батьківських зборах (дистанційно та очно), а також в індивідуальних бесідах з батьками. Протягом останніх років активізувалась робота  колективу, а саме:

-        працювала творча група вчителів по проблемі «Формування рис громадянина та патріота держави на уроках та в позакласній роботі на місцевому матеріалі; організація роботи в напрямку національно-патріотичного виховання.

    Значну дослідницьку роботу проводив разом з учнями вчитель історії та правознавства Авраменко М. Г.
   
В результаті добре продуманої та копіткої роботи творчі здобутки педколективу  поповнювались методичними доробками вчителів, а саме:

-        результатом колективної творчої справи вчителів української мови та літератури створено цікаві методичні розробки та проведено ряд цікавих, пізнавальних виховних заходів;

-        було проведено ряд виховних заходів по національно-патріотичному вихованню;

-        активно працювали гуртки Глобинського БДЮТ на базі гімназії, а саме; «Природа і люди» (керівник Н. В. Карпенко) та «Околиця» (керівник Л. Л. Таборовець).

-        Велику роботу трудовим та учнівським колективами було проведено на підтримку воїнів ЗСУ.

   Керуючись листами  Міністерства освіти і науки України та іншими нормативно-правовими документами протягом 2022/2023 навчального року, вся освітня  робота Радалівської гімназії з ДНЗ була спрямована  на  виконання завдань і реалізацію державної політики в галузі освіти і виховання.

   На протязі  навчального року педагогічний колектив брав участь у проведенні засідань педагогічної ради опорного закладу – Великокринківського ліцею; в роботі творчої лабораторії різних галузей освіти. Педагогічні працівники постійно підвищували свій фаховий рівень за рахунок участі у вебінарах, семінарах, тренінгах по різних освітніх профілях. Особлива увага зверталася на проходження навчань по напрямку інклюзії, так як в закладі освіти працювали два класи з інклюзивною формою навчання.  Адміністрацією подано заявку на проходження курсової підготовки на 2023 рік. Відбулися консультації для учителів з питань планування самоосвіти. У поточному навчальному році згідно графіка пройшла курси підвищення кваліфікації при ПАНО та атестацію вихователь дошкільного підрозділу Таратута Л. О..

   Розвиток творчої особистості як учителя, так і учня, створення умов для повноцінного інтелектуального, духовного, фізичного розвитку всіх учасників освітнього процесу шляхом подолання усталених стереотипів, застарілих підходів - є головним завданням закладу.

Одним із пріоритетних напрямів роботи Радалівської гімназії – філії є навчання, виховання й розвиток учня  як конкурентоспроможного випускника, здатного відчувати себе щасливим в сучасному суспільстві, вміти використовувати напрацьовані знання, здобуті в школі.

Для цього необхідний постійний пошук нових педагогічних технологій, ідей і напрямів. Томку кожен учитель постійно бере участь у вебінарах, тренінгах, семінарах і т.д. на різних рівнях. У цьому напрямку роботи хочеться відзначити активність таких педагогів: Череп Л. В., Гребінник Н. І., Карпенко Н. В., Гмиря О. М..

   Уся робота з педагогічними кадрами була спрямована на виконання таких завдань:

- підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;          -удосконалення системи роботи з обдарованми дітьми, створення системи пошуку юних талантів та обдарувань;

- активне користування технологіями дистанційного навчання;

- посилення педагогічного впливу на сім’ю, залучення батьків до участі в освітньому процесі;

- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

- підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;

- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

- підвищення іміджу закладу освіти.

- здійснення моніторингу навчальної діяльності, як умови підвищення якості освітнього процесу.

   Головною ціллю   в роботі було формування єдиного колективу педагогів, здатних переорієнтувати освітній процес на становлення життєстійкої  та життєспроможної особистості з продуктивним мисленням. Також  - розв’язання широкого кола проблем, пов’язаних з впровадженням інноваційних технологій, забезпечення організаційних умов для безперервного фахового вдосконалення  та кваліфікації педагогів; оволодіння сучасними методиками викладання й виховання, підвищення фахової майстерності та психолого-педагогічної підготовки вчителів; публікацій матеріалів на освітніх сайтах; робота над удосконаленням сучасного уроку.

Свою діяльність вчителі початкових класів спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання і виховання дітей, а головне – на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем. Ускладнювалася робота закладу освіти тим, що освітній процес здійснювався в умовах воєнного часу і з дотриманням Правил безпечного середовища. А  з учнями у початкових класах ще й з тих причин, що вони навчаються у класах-комплектах та за інклюзивною формою навчання.

Протягом 2022/20223 навчального року у закладі освіти, відповідно до заяв батьків та висновку ІРЦ,   було організовано інклюзивне навчання у 1 класі – 1 учень, 3 класі – 2 учні. Організовано роботу з  двома асистентами вчителів. На початок навчального року  для учнів з особливими освітніми потребами  розроблено індивідуальну програму розвитку за участю батьків, класних керівників. ІПР протягом року переглядалася, доповнювалася, відповідно до можливостей та розвитку дітей.    За висновками  ІРЦ  введено корекційно-розвиткові заняття з розвитку мовлення. У закладі освіти двічі на рік відбувалося засідання команди супроводу дітей з ООП щодо складання та доповнення індивідуальної програми розвитку дитини із залученням фахівців з інклюзивно-ресурсного центру.

Залучення дітей з особливими потребами до такої форми навчання позитивно впливає на соціально-емоційну сферу, фізичний та творчий розвиток, більш прихильніше ставлення до них учнів класу. Вчителі та батьки учнів відзначають, що за період навчання учнів за інклюзивною формою відбуваються позитивні зміни:

-учні легше уявляють, усвідомлюють та висловлюють ставлення до прочитаного, почутого;

-краще адаптуються до роботи на уроці, швидше звикають до ритму уроку;

-покращення у вимові та диференціації свистячих та шиплячих звуків;

-спостерігається позитивна динаміка у процесах побудови речень, звязних висловлювань, висловлення власної думки.

Найбільшим успіхом учнів є те, що вони не помічають своєї відмінності між однолітками, вільно з ними спілкуються, беруть участь у шкільному житті свого класу. Вони залучаються до позакласної роботи, відповідно до можливостей та стану здоровя.

Вся виховна і освітня робота при інклюзивному навчанні проводиться у повсякденному житті, на спеціально організованих заняттях.

Інклюзивне навчання потребує дотримання певних вимог щодо обладнання ресурсної кімнати для занять, які б сприяли корекції певних відхилень у розвитку дитини.

Значну увагу навчанню та розвитку дітей  у вивченні своїх предметів приділяють Череп Л. В. (англ.. мова та зар. літ.) та Карпенко Н. В. (біологія).  Вони постійно готують учнів до  участі різноманітних предметних конкурсах та олімпіадах, проводять цікаві заняття та свята, і цим спонукають дітей до пошуку цікавої інформації, яка збагачує їх знання. Ось результати досягнень учнів:  у Всеукраїнській грі з англійської мови "Puzzle" – взяли участь 14 учнів (Ковтун Єлизавета, Братчун Софія - 2 місце),  участь у  міжнародних дистанційних  освітніх  конкурсах  для учнів 1-11 класів Олімпіс  з англійської мови - 5 учнів (Братчун Софія - 1 місце, Галаган Костянтин - 2 місце),  XVII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» (англійська мова та зарубіжна література )- 15 учнів (Шпорта Роман - 3 місце з англійської мови, Лісняк Дар'я - 3 місце з англійської мови, Ковтун Яна - 2 місце з зарубіжна література).

Результати освітніх конкурсів з інших предметів: «Олімпіс 2023 - Весняна сесія»  -  укрмова і література (2учні 8 клас). математика (2 учні , Братчун Софія -1 місце), біологія (2 учні).  XVII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» - українська мова і література (5 учнів, Ковтун Є. -1 місце),  математика (5 учнів, Ковтун Є. - 1 місце) -  4 клас.

У підсумку роботи за рік усі завдання та об’єм роботи по виконанню навчальних планів і програм виконані. Одна учениця 5 класу Павленко Анастасія закінчила навчальний рік з відмінними результатами успішності.

   Протягом року кількість учнів у закладі освіти зменшилася з 33 до 31. Всі учні переведені на наступний рік навчання.

    Уся система виховання в закладі  мала на меті допомогти учневі стати самодостатньою, всебічно розвиненою, соціально активною особистістю. Завдяки цьому  система виховної роботи в школі сприяла мотивації до саморозвитку, самореалізації всіх учасників освітнього процесу.

Головна мета виховної роботи виховання особистості учня, набуття ним соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, формування в нього наукового світогляду, розвиненої духовності, моральної, естетичної, правової, екологічної культури, прищеплення комплексу загальнолюдських, патріотично-національних і професійних норм, правил, цінностей та ідеалів поведінки.

Очікуваний результат – формування цілісної особистості, яка має активну творчу і соціальну позицію, високі моральні якості, які постійно вдосконалює, уміє керувати своїм здоров`ям, прагне до знань і має певний достатній життєвий досвід, тобто готова до
суспільного життя.

Напрямки виховної роботи Радалівської гімназії:

  • Національно-патріотичне і громадянське виховання;
  • Морально-духовне і гуманістичне виховання;
  • Правове, превентивне виховання і формування здорового способу життя;
  • Ціннісне ставлення до себе;
  • Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • Ціннісне ставлення до праці;
  • Ціннісне ставлення до природи;
  • Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Згідно з річним планом роботи  педагогічний колектив працював над виховною проблемою: «Спільна роботи школи, батьків, громадськості у вихованні підростаючого покоління».

           Реалізація всіх напрямків виховної роботи здійснювалась через заходи, які були передбачені річним планом роботи і враховували особливості виховання особистості та відображалися в системі загальношкільних заходів, роботі з батьківською громадськістю. Серед основних завдань виховної роботи закладу були наступні:

 –  Забезпечити доступність до якісної освіти усіх дітей закладу, сприяти збереженню мережі та контингенту учнів школи. З цією метою підвищувати іміджеві характеристики школи щодо надання якісних освітніх послуг.        

- Забезпечити соціальний захист здобувачів освіти.

- Підвищити ефективність роботи з попередження дитячого травматизму як під час освітнього  процесу так і поза межами закладу.

-  Посилити спрямованість виховної роботи на формування в дітей та молоді любові до Батьківщини, громадянських якостей.

- Популяризувати культурне розмаїття, історичну спадщину країни, рідного краю; формувати історичну пам’ять підростаючого покоління, забезпечити духовну єдність поколінь.

 – Сприяти формуванню духовно-моральних взаємин між усіма учасниками освітнього процесу, толерантного ставлення до представників інших народів, культур і  традицій, до однолітків, батьків, інших людей; вихованню пошани та любові до культурного спадку свого народу та мистецтва, культивуванню кращих рис української ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи.
   Активізувати застосування сучасних форм і методів правової та превентивної освіти, формування здорового способу життя, фізичного розвитку і культури, спрямованих на формування сталої відповідальної поведінки, імунітету до негативних впливів соціального оточення.

Такі питання розглядалися на
нарадах при керівнику закладу:

  • Про стан залучення дітей шкільного віку до навчання (серпень)
  • Про попередження дитячого травматизму під час організації освітнього процесу (вересень)
  • Про стан відвідування учнями закладу (жовтень)
  • Про попередження дитячого травматизму в період осінніх канікул (жовтень)
  • Про роботу щодо попередження правопорушень та злочинності серед учнів (жовтень)
  • Про організацію та проведення осінніх канікул (жовтень)
  • Про стан виховної роботи в школі за І семестр 2022/2023 н.р. (грудень)
  • Про роботу гімназії по застереженню від дитячого травматизму в період зимових канікул (грудень)
  • Про організацію виховної роботи: забезпечення змістовного дозвілля учнів в період зимових канікул (грудень)
  • Про заходи попередження дорожнього травматизму (січень)
  • Про результативність інклюзії в закладі освіти (лютий)
  • Про дотримання Правил безпечного середовища у закладі освіти (березень)
  • Про діяльність закладу освіти в напрямку національно-патріотичного виховання) (квітень)
  • Про підсумки методичної та виховної роботи в закладі освіти) (травень)

  З  метою  забезпечення  повноцінного  розвитку   дітей  і  молоді,  охорони  та  зміцнення  їхнього  здоров’я,  формування  фізичних  здібностей  особистості,  з учнями гімназії та вихованцями дошкільного підрозділу  було проведено ряд заходів у напрямку національно-патріотичного виховання, а саме:

-Участь в онлайн -заходах Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді присвячених Дню природничих наук. 5-8 кл.
- Обласний етап Всеукраїнської  акції  « Птах  року» (ІІІ- місце  Ковтун Яна -8 кл.).

-Краєзнавчий велотур «Природа і люди» 6-8 кл.

- Учать у міському  етапі  Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» (І місце

Ковтун Яна – 8 кл.).

- Участь у Всеукраїнській виставці-конкурсу «Український сувенір» (І, ІІІ місце- Ковтун Яна, І місце - Полинько Маргарита  - 8 кл.).

- Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості на тему «Душа села» (Братчун Софія І місце).

- Всеукраїнський дистанційний творчий конкурс «Квітучі таланти» (Ковтун Яна І місце).
- Всеукраїнський конкурс мистецтва «Мистецька весна» (Полинько Маргарита І місце

- Обласний конкурс декоративно-вжиткового та образотворчого мистецтва  «Знай і люби свій край» І етап. (Полинько Маргарита та Ковтун Яна І місце).

- Участь у виховному заході Глобинського Бдют  «Шевченківська весна».

- Участь в обласному конкурсі писанкарства «Великодні писанки» (І міський етап) – (Ковтун Яна І місце).

- Участь у І етапі обласного конкурсу «За нашу свободу» (ІІІ місце- Ковтун Яна – 8 кл.)

- Участь у Всеукраїнській доброчинній акції «Новорічна листівка на передову».

- Участь у благодійній  акції «Смілива гривня». На підтримку воїнів ЗСУ було зібрано 2000 грн.

- Організовано та проведено благодійний ярмарок «Разом до перемоги!» . Зібрано 11000грн. для воїнів ЗСУ.

- Участь у мистецьких заходах до Дня захисника та захисниці. Благодійний ярмарок, на якому було зібрано 13400грн.на допомогу воїнам-односельцям.

- Взяли участь в акції «Зігрій солдата теплим словом» (конкурс вітальних листівок на передову).

- Проведено зустрічі з воїнами-односельцями, випускниками Радалівської школи.- свято «Українській армії слава і хвала!»

- Учні гімназії взяли участь у Заходах до 300-річчя з Дня народження Г. Сковороди.

- Учениця 4 класу Ковтун Єлизавета взяла участь в обласному конкурсі дитячої казки (керівник Гребінник Н. І.) – ІІІ місце.

- Працює творча майстерня з виготовлення виробів для участі у ярмарках  зі збору коштів для воїнів-односельців.

- Постійно проводяться народознавчі уроки з історії рідного краю.

- Постійна робота з учнями та вихованцями надає можливість виявляти їх творчі можливості та розвивати уміння і таланти.

- Працівники гімназії разом із учнями упорядкували  радалівську криницю. (Карпенко Н. В.).

- Провели Національний урок з безпеки дорожнього руху «Безпечна дорога додому» (Гмиря О. М.).

- Членами гуртка «Околиця ( керівник Таборовець Л.Л.) упорядковано могили жертвам голодоморів.

- Пройшла година спілкування «Свічка пам’яті на вікні українців» (Авраменко Л. І.).

- Новорічне дійство. (Череп Л. В., Давидюк В. І.) та інші.

У вересні в закладі освіти проходили місячники: «Увага! Діти на дорозі» тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності.
На виконання Плану спільних заходів було проведено  бесіду  «Про попередження насильства в сім’ї» щодо реалізації Національної кампанії «Стоп насильству!» на період І семестру  2022-2023 н. р. проведено низку заходів.

 Учнівський та педагогічний колектив закладу посадили фруктовий Сад Перемоги.
  
До Міжнародного дня польоту людини в космос, початку космічної ери для людства 12 квітня  четвертокласники цікаво та захоплено працювали із лепбуком "Космос". Діти успішно пройшли станції  "Що є в Сонячній системі", "Розгадай ребус", "Знайди відмінності", "Повтори за космонавтом","Де чия тінь?", "Знайди однакові ракети" .

Протягом року було організовано та проведено ряд цікавих заходів з учнями та вихованцями закладу освіти, які відволікали їх від тривожних подій, що є на даний час в країні; провели ряд бесід, інструктажів, спрямованих на безпеку їх життєдіяльності.

Завершили навчальний рік циклом святкових урочистостей до Міжнародного дня захисту дітей, а саме:

- Святковий захід « Щастя всім дітям!»

- Літературно-музична композиція «Свою любов, повагу і пошану захисникам країни віддаю!»

-Урочисте вітання переможців та учасників Всеукраїнських, обласних, районних творчих конкурсів.

-Флешмоб «Ми зірвем Інстаграм»

-Казка-експромт.
На постійній основі в закладі освіти працює творча майстерня з виготовлення виробів для участі у ярмарках  зі збору коштів для воїнів-односельців, проводяться народознавчі уроки з історії рідного краю.

Така робота з учнями та вихованцями надає можливість виявляти їх творчі можливості та розвивати уміння і таланти.

Значна увага класними керівниками приділяється питанням правової освіти та виховання учнів, запобігання боулінгу серед дітей. Особливу увагу класні керівники приділяють індивідуальній роботі з учнями .

Цікаву та змістовну роботу організовують працівники дошкільного підрозділу із своїми вихованцями.

Вихователі для своїх вихованців організовували години спілкування «Я – маленький українець», «Ми – майбутнє України», «Ввічливість як основа вихованості», «Україна – європейська держава», «Скромність прикрашає людину», тренінги «Вибір професій», «Ми  – проти насильства», цикл бесід «Право, обов’язок, відповідальність», виставка плакатів, малюнків на різну тематику. Проводили бесіди з батьками на теми: « Як виховати патріота» , « Як залучити дітей до морально- патріотичного виховання вдома» .

Організували та провели Тематичний тиждень  « Україна - рідна ненька».

Провели ряд занять  з народознавства: «Оберіг для воїна- захисника», флешмоб  «Моя родина у вишиванці». Заняття  «Я і моє рідне село», «Моя країна – Україна», «Символи України». День занять для дошкільнят «Щоб у серці жила Україна». Участь  у конкурсі «Великодні писанки». Заняття –екскурсія у музей - світлицю «Ой рушник , рушничок» вивчаємо побут українського народу .

ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

Вивчаємо українські народні казки (Коза - дереза,Ріпка, Колосок та ін)

 ВИСТАВКА ДИТЯЧИХ РОБІТ

Заняття з ОБЖ «Відволікаємо дітей»,  «Правила беспечної поведінки взимку»

- Дидактична гра «Склади торбинку для екстренної ситуації ) ( кольорові додатки )

- бесіда з батьками та дітьми «Стоп застуда . Корисні підказки»

До Дня захисту дітей організовано та проведено свято  "Дітям світу - сонце й мир",

-        Виставка малюнків "Дітям - радість, дітям - сонце, дітям - мир і доброта".

 - Подорож у країну " Книгарія" (сільська бібліотека).

 - Ранкова розвага "Казкова подорож".

 - Колективна аплікація " Хай вічно сміється дитинство дзвінке"

- Прогулянка - заняття « Медове дерево - липа».  Та інші.

Підсумовуючи проведену роботу можна сказати, що з’явилось чимало цікавого у творчому доробку педагогів, адже вони шукали нові форми, методи роботи, підвищували якість освітнього процесу.

   Впродовж навчального року належна увага з боку адміністрації закладу приділялась росту педагогічної майстерності вчителів та вихователів через самоосвітню діяльність, курсову перепідготовку та атестацію педагогічних працівників.

 

   У навчальному закладі працюють: 9 педагогічних працівників + 1 - ЗДО , з них:  6 - спеціалісти вищої категорії, 2 - І категорії, 1 – має кваліфікаційну категорію « спеціаліст». Весь педагогічний склад навчального закладу перебуває в постійному пошуку удосконалення своєї майстерності. І в цьому завідувач  вбачає один з найважливіших напрямків роботи. Вчителі гімназії постійно  удосконалюють  свій фаховий рівень на курсах підвищення кваліфікації, шляхом самоосвіти; беручи участь у вебінарах, семінарах, тренінгах.
   Всі педагоги, які викладатимуть у 5 класі у 2022-2023 н. р. пройшли курси по  Реалізації Державного стандарту базової середньої освіти (5 клас- НУШ)

 

Виходячи з вищесказаного, можна зробити висновок про те, що як навчальна, так  і виховна  робота і, особливо,  робота  з обдарованими дітьми вимагають від колективу школи  нових організаційних форм їх проведення, зацікавленого ставлення з боку батьків та педагогів, а також свідомого відношення учнів, на розвиток  та навчання яких вона, в першу чергу, і спрямована.
 
Головними напрямками виховної роботи закладу є: родинне, національно-патріотичне, художньо – естетичне, правове та превентивне, трудове, формування здорового способу життя, екологічне виховання. У виховній роботі використовується різні форми робити з учнівським колективом. Запорукою ефективності виховного процесу є поєднання системи принципів національно-патріотичного виховання, формування духовної, зрілої особистості, яка забезпечує досягнення відповідних результатів – міцно засвоєних загальнолюдських і національних цінностей.

У зв`язку з використанням учнями закладу різноманітних соціальних мереж було проведено ряд просвітницьких заходів на безпечне користування Інтернетом. Проводиться робота щодо попередження правопорушень, булінгу, завдяки різноманітним формам роботи профілактичного спрямування. Щороку проводиться місячник чистоти та озеленення території. На території  закладу посаджено велику кількість  троянд та різноманітні багаторічні квіти.

   За період карантину в усіх класах здійснювалася навчально - виховна та самоосвітня діяльність відповідно до планів індивідуальної роботи вчителів. 

   Навчання з учнями здійснювалися у змішаній формі.  

Опрацьовано Методичні поради щодо організації освітнього процесу у ЗЗСО Полтавської області.

Систематично опрацьовувалися статті на сайтах «НУШ», «На Урок» , Всеосвіта та на інших.

Вчителі 5-8 класів готували  завдання для дистанційного навчання учнів та розміщували  у  соціальній мережі  https://www.facebook.com/  у групах (вказівки, інструкції, пояснення теми у вигляді голосового повідомлення, рекомендації, презентації, відеоролики, тести для перевірки засвоєного матеріалу ) згідно календарно-тематичного планування та індивідуальних планів.

Зареєструвалися на сайті «На Урок» та «Всеосвіта» щоб мати можливість прослухати різні вебінари та мати доступ до онлайн тестів, які поширювали для учнів. Перевіряли завдання, листи, повідомлення, відео звіти, фото звіти, які надсилали  учні.   Користувалися в роботі освітніми платформами  "На урок", "Всеосвіта", Learningapps.

Вчителі працювали  згідно плану. На початковому етапі проведено пошук  та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.
 Систематично проводилися консультації  з учнями та батьками з питань навчання та виховного процесу.

Контроль, засвоєння  та перевірку знань з ряду предметів педагоги проводили  на платформі  На урок, Online Test Pad, Мій клас, British Council,  EdEra.Також з фізики та біології проводилися  онлайн лабораторні роботи.

Учнів які були не охоплені навчанням немає.

   Паралельно з безпосередньою роботою зі здобувачами освіти, активно   займалися самоосвітою для успішної організації дистанційного навчання.           Опрацьовували інтернет-ресурси з різних тем, зазначених у календарно-тематичному плануванні за класами та предметами, створювали опорні схеми для зручності у контролі.

    Опрацювали Методичні рекомендації щодо закінчення 2022/2023 навчального року та ведення електронних класних журналів.

   Педагоги гімназії активно залучаються до роботи у районних, міських семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.  Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників заеладу дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на належному рівні.  Учні школи забезпечені підручниками на 95% завдяки налагодженню відділом освіти обміном літературою між бібліотеками інших закладів освіти. Ведеться систематична робота по покращенню навчально-матеріальної бази закладу.    Для покращення матеріальне забезпечення закладу використовуються: ноутбуки, принтери, підсилення інтернету, що дозволило полегшити працю педагогічних працівників у процесі підготовки до навчальних занять, також педагогами гімназії використовуються 3 мультимедійні проектори, інтерактивна дошка.  
   Потребує оновлення комп'ютерна база гімназії, оскільки нові стандарти в галузі освіти вимагають освоєння інформаційних технологій вже з першого класу. Тому для ефективної і якісної роботи з учнями та вихованцями вкрай необхідні нові комп’ютери, ноутбуки, принтери, сканери та ін..
   Також
заклад потребує ремонту. У першу чергу необхідно здійснити заміну покрівельного матеріалу даху приміщення школи та заміни дверей у  класних приміщеннях. У частині закладу проведено капітальний ремонт для створення  дошкільного підрозділу. Дошкільний підрозділ повністю забезпечений сучасним обладнанням.

Велику увагу адміністрація закладу приділяє створенню безпечного середовища під час здійснення освітнього процесу. Здобувачі освіти та трудовий колектив закладу суворо дотримується правил та інструкцій, затверджених закладом освіти, щодо роботи на період воєнного стану.
   Заклад має найпростіше укриття. Але воно потребує капітального ремонту.
   Управління закладом здійснюється згідно річного плану роботи гімназії,освітньої програми та плану внутрішкільного контролю. Така система планування, що відпрацьована заснована на взаємодії всіх ланок та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток закладу.
Контроль за станом викладання навчальних предметів утруднюється відсутністю заступника завідувача з навчальновиховної роботи.                                    

Надалі Радалівська гімназія  працюватиме над такими завданнями:
- реалізація у 5-6 класах з 1 вересня 2023 року Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти  «Нова українська школа»; організація освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу; створення освітнього середовища для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу кожного учасника освітнього процесу на засадах особистісно зорієнтованої освіти; створення умов для покращення якості надання освітніх послуг кожній дитині, у тому числі дітям з обмеженими можливостями; органічним поєднанням навчання й виховання з метою забезпечення самореалізації, самоствердження учня; створення сприятливого середовища для підвищення фахового рівня та самоосвіти педагогічних працівників, поповнення матеріальної бази закладу освіти.

Здійснювалось оперативне керівництво закладом, забезпечувалась її діяльність, ефективне використання і збереження майна, закріпленого за навчальною установою.

На сучасному етапі педагогічний колектив вважає найважливішим допомогти кожній дитині досягти успіхів, реалізувати духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби. Тому співпраця учителів гімназії, учнів, батьків і громадських структур спрямована на досягнення кожною дитиною значущих для неї особистісних і колективних успіхів.

Результати роботи закладу свідчать про те, щоу ній працюють професіонали своєї праці, які допомагають забезпечувати високий  рейтинг опорного загладу в освітянському просторі громади.

Матеріально-­технічна база школи задовільна й відповідає санітарним вимогам з експлуатації навчальних приміщень й надання освітніх послуг.

Проектна потужність будівлі розрахована на 150 учнів.
Загальна площа всіх приміщень – 1941,9 кв.м.

Робота щодо рівного доступу до якісної освіти, обов’язковості загальної середньої освіти

Проведено організаційну роботу, видано накази:

-             «Про підготовку та організований початок  2022/2023 навчального року»;

-             «Про порядок організації роботи школи у новому навчальному році та дотримання санітарно-гігієнічного режиму»;

-             «Про організацію контролю за відвідуванням учнями занять»;

     -    «Про організацію роботи  з профілактики правопорушень, злочинності, наркоманії,    алкоголізму»;

      -     «Про  організацію роботи щодо попередження дитячого травматизму, безпеки життєдіяльності»;

      -     «Про організацію роботи з охорони дитинства» та ін.

 

У 2022/2023 навчальному році здобули: дошкільну освіту – 2 вихованців, початкову освіту – 9 учнів, базову загальну середню освіту - 0 учнів. Протягом року рух учнів було змінено. До 1 класу подано одна заява від батьків. За період дії воєнного стану на території України, до навчання у закладі освіти навчається 5 учнів ВПО. Педагогічний колектив працював із цією категорією дітей не лише  по виконанню навчальних планів і програм, а й  велика увага приділялася саме психологічній підтримці. Вони брали участь у всіх заходах, які були проведені учнями закладу до завершення навчального року. З цими дітьми класні керівники працювали також індивідуально. Проводились бесіди не лише з дітьми, а й з батьками у період адаптації їх у новому колективі. Один учень із числа ВПО вибув упродовж року.

Навчальний план. Державний Стандарт.

   З метою забезпечення виконання Державного стандарту освіти було забезпечено викладання навчальних предметів інваріантної складової у повному обсязі годин (окрім класів, що навчалися за індивідуальною формою навчання 5кл. – 3 учні, 6 кл. – 4 учні), що передбачені Типовими навчальними планами для кожного класу.

Початкова освіта здобувається  із шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»). Програма визначає загальний обсяг навчального навантаження на тиждень,  забезпечує взаємозв’язки окремих предметів, курсів за вибором,  їх інтеграцію  та логічну послідовність  вивчення, які будуть   подані у рамках навчальних планів:

для 1-4 -го класів у відповідності до Державного стандарту початкової  освіти (постанова КМУ від 21.02.2018 № 87) та Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленої під керівництвом О.Я. Савченко та затвердженої наказом МОН України від 21.03.2018 № 268. 

Освітня програма базової середньої освіти   окреслює  організацію закладом  єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти і складена відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405) з навчанням українською мовою і вивченням мови національної меншини.

Успішність. Аналізуючи стан успішності учнів 5-9-х класів за 2021/2022 навчальний рік, зазначаємо, що з кожним роком поширюється явище втрати учнями інтересу та мотивації до навчання, зацікавленості у результатах, спостерігається байдужість.Така ситуація виникає через послаблення контролю за навчанням з боку батьків, а частково  залежить і від самих дітей. А відповідальність за результат навчальних досягнень учнів покладається на  учителя.

У школі створено всі умови для забезпечення гарантованого права громадян на здобуття якісної початкової, базової та повної загальної середньої освіти, для формування гармонійно розвиненої особистості, розвитку здібностей кожного учня.

Рівень навчальних досягнень учнів за 2022/2023  навчальний рік

Клас

 

К-сть учнів

Рівні навчання

Класні  керівники

початковий

 

середній

достатній

високий

1-4

18

вербально

 

 

 

Гребінник Н.І

Гмиря Л. Є.

Всього

 

0

0

0

 

5

3

       0

0

2

1

Похилець

6

3

0

0

3

0

Череп Л. В.

8

7

0

2

6

0

Карпенко Н. В.

Всього

 

2

9

1

 

Викладання у початкових класах здійснюють 2 учителів, один  з яких  має кваліфікаційну категорію «спеціаліст», одинвищу  кваліфікаційну категорію. У рамках упровадження завдань НУШ  та Державного стандарту у 2022/2023 році   учителі своєчасно пройшли курсову підготовку. Шляхом самоосвіти та через роботу методичних об’єднань педагоги оволодівали методичними механізмами викладання освітніх галузей Державного стандарту початкової загальної освіти. На сьогодні усі вчителі продовжують активну діяльність щодо упровадження новітніх технологій в освітній простір. За останні чотири роки в усіх початкових класах значно  покращилася матеріально–технічна та науково–методична база.
У 1 та 4 класах було організовано інклюзивне навчання з трьома учнями.

Освіта вважається якісною, коли її результати відповідають меті. Тому в наступному році необхідно:

-        звернути увагу на індивідуальну роботу з учнями усіх рівнів навчання;

- продовжити контроль за виконанням учнями домашнього завдання як форми самоконтролю;

           - на засіданні педради зробити аналіз моніторингу навчання учнів в умовах карантину.

   Згідно з планом роботи закладу та перспективним планом атестації педагогічних працівників у 2022/2023 році чергову атестацію на відповідність займаним посадам та присвоєнням кваліфікаційної категорії « спеціаліст» пройшла  вихователь ЗДО Таратута Л. О..
 Вцілому за навчальний рік професіоналізм вчителів зріст.

   Адміністрація гімназії, організовуючи методичну роботу, реалізовує принципи науковості, системності, послідовності. Використовуються різноманітні форми методичної роботи – від традиційних до сучасних – інтерактивних. Надається комплексна  допомога учням, відпрацьована система консультування батьків, здійснюється взаємодія педагогів, батьків.

 

Реалізація програми «Обдарованість»

Одним з основних принципів роботи гімназії є розкриття у процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя його принципу сприяє спільна діяльність  педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей, максимальне сприяння їхньому розвитку.

З цією метою щорічно поповнюється банк даних обдарованої молоді, у 2022/2023 навчальному році він нараховував 6 учнів.

Учні гімназії беруть активну участь у різних предметних конкурсах та олімпіадах.

Аналіз досягнень дає змогу визнати, що у 2022/2023 навчальному році була проведена   робота з виявлення творчих здібностей та розвитку обдарованості учнів в творчих конкурсах.

Комп'ютеризація та інформатизація навчального та управлінського процесів

Упровадження сучасних інформаційно - комунікаційних технологій визначено Національною доктриною розвитку освіти та НУШ, пріоритетним напрямком якої є інформатизація системи управління школи.

У школі є 5 комп'ютерів та 3 ноутбуки. Але слід зазначити, що цього недостатньо для ефективної роботи, як учнів  так і вчителів. Школа має власний блог, на якому постійно оновлюється інформація з життя закладу. Хочеться відзначити відповідальний підхід до роботи із блогом  гімназії      Гмирі О.М.

У закладі  наявні  2 мультимедійних комплекти  та 1 інтерактивна дошка (у кабінеті інформатики та початкових класах класі).

 

Соціальний захист учнів

Протягом 2022/2023 навчального року робота на виконання законодавства України з питань соціального захисту дітей пільгових категорій у Радалівській гімназії проводилась згідно з Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, на виконання  Законів України, Постанов Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, Указу Президента України від 21.01.2001 №42/2001 «Про додаткові заходи щодо посилення соціального захисту багатодітних і неповних сімей», нормативних документів Міністерства освіти і науки України, відповідних розпорядчих документів Департаменту освіти і науки ПОДА, відділу освіти Глобинської райдержадміністрації.

У школі призначено громадського інспектора з охорони дитинства Гмирю О.М., який співпрацює зі службою у справах дітей, центром соціальних служб для сім’ї та молоді та іншими державними та громадськими організаціями місцевого рівня.

На початку навчального року в гімназії проведено моніторинг учнів пільгових категорій, до яких включено:

 

Учні пільгових категорій

Соціальна категорія

2022/2023

на початок

на кінець

1.

Діти з багатодітних сімей

4

5

2.

Діти, учасників АТО

1

1

 

Класними керівниками створено соціальні паспорти учнів пільгових категорій.

Громадським інспектором спільно з класними керівниками  та завідувачем гімназії проведено обстеження умов проживання учнів пільгових категорій, про що складено відповідні акти (вересень, січень).

Належна увага приділяється реалізації державної політики щодо забезпечення прав дітей з особливими потребами на якісну освіту.          

Діти пільгових категорій залучені до проведення класних та загальношкільних виховних заходів, екскурсій, виконують доручення у класах.

У 2022/2023 навчальному році необхідно продовжувати роботу з  виконання законодавства України із соціального захисту учнів пільгових категорій.

          Медичне обслуговування працівників закладу та учнів здійснюється  лікарями  Глобинської ЦРЛ. Усі працівники закладу мають медичні книжки та вчасно проходять медичні профілактичні огляди. Протягом навчального року згідно з графіками    проведено профілактичний медичний огляд 33  учнів, що складає 100% та 9 вихованців дошкільного підрозділу, що складає 100%.

              Медична сестра закладу освіти здійснює контроль за зовнішнім виглядом учнів, станом їхнього здоров'я, виконання правил особистої гігієни. Також до цього залучаються учителі та класні керівники.     З учнями закладу проводять бесіди, анкетування, диктанти з профілактики грипу, кору, вірусного гепатиту, туберкульозу, особистої санітарії та гігієни. Систематично запрошуються лікарі для виступів на годинах спілкування, батьківських зборах.

Травмувань, які б спричинили довготривалу хворобу, у закладі не було.

Усі учні за графіком, без відмов, пройшли вікові обстеження, щеплення, здали аналізи.

Найбільша денна захворюваність учнів прийшлася на зимовий період,  найменшана весняний період. Значну просвітницьку роботу працівники закладу проводили з учнями та батьками в період карантину, що спрямована на профілактику захворювання на COVID-19

У 2023/2024 навчальному році необхідно:

-        продовжити роботу щодо здійснення контролю за медичним

обслуговуванням учнів;

      - продовжити проведення просвітницької роботи, серед учнів, батьків щодо здорового способу життя, медичного обслуговування учнів у закладі;

      - оформити листи здоров’я на початок навчального року та вносити зміни після профілактичного медичного огляду;

      - проводити фізкультхвилинку, загальнорозвиваючі вправи на уроках для профілактики захворюваності учнів;

     - продовжити роботу  щодо створення умов для проходження медогляду учнів, проводити роз’яснювальну роботу з батьками щодо необхідності контролю за станом здоров’я.

Організація літнього оздоровлення та відпочинку дітей

Складовою збереження і відновлення здоров'я школярів є залучення їх до змістовного літнього відпочинку та оздоровлення. В цьому навчальному році у звязку з воєнним станом літнє оздоровлення учнів у пришкільному таборі «Сонечко» не проводиться.

Безпека життєдіяльності та запобігання дитячого травматизму

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу є однією із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу,  інших численних нормативних актів, які регламентують роботу гімназії з цих питань. Стан роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації закладу. Наказом по гімназії на початку навчального року призначені відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеку життєдіяльності Давидюк В.І.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У гімназії в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. У приміщеннях закладу розміщено два куточки з безпеки життєдіяльності. Питання охорони праці та попередження травматизму обговорювалися педрадах ліцею. Постійно проводилася робота з батьками (бесіди, батьківські збори), діагностична робота з вивчення впливу негативних факторів навчального середовища і визначення валеологічних шляхів корекції.

Передбачалися заходи щодо корекції факторів негативного впливу учнівського середовища на формування здоров'я дитини:

     залучення учнів до роботи в шкільних гуртках та поза межами закладу освіти;                                                                      

     рейд - огляд закладу, медичний огляд, бесіди з профілактики і та пропаганди здорового способу життя;                                  І

     тижні й місячники з попередження травматизму і формування навичок здорового способу життя;                                      

     проведення анкетування з метою виявлення чинників, які впливають на формування навичок здорового способу життя; проведення фізкультхвилинок на уроках, рухливих ігор на перервах;

     проведення спортивних змагань (футбол, волейбол).

     Профілактичні бесіди.

У закладі освіти здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. За звітний період травмувань серед учнів не було. Класним керівникам продовжувати  роботу з профілактики травматизму і відповідально ставитися до своєчасного повідомлення про нещасні випадки.

 

Виховна,  позаурочна діяльність

  Здійснення виховного процесу у школі регламентують нормативно-правові та законодавчі документи: Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затверджена наказом МОНУ від 31.10.2011 № 1243, «Концепції національно- патріотичного виховання».  

 Педагогічний колектив працює над застосуванням системного підходу до організації виховної  діяльності. Зміст системи виховання у школі спрямований на формування в дітей особистісних рис громадянина України, які вимагають розвивати в собі національну самосвідомість,  розвинену духовність, моральну,  художньо-естетичну, правову, трудову, фізичну культуру, індивідуальні здібності й талант.

      З метою збереження та зміцнення матеріально-технічної бази для покращення навчально-виховного процесу було здійснено ряд заходів по зміцненню матеріально-технічної бази школи за звітний  період, залучено додаткові кошти.
   Фінансовий звіт щоквартально публікується на шкільному блозі та на сайті районної ради

   Проводиться велика робота зі зміцнення матеріально-технічної бази та збереження майна, але є проблеми, що потребують негайного вирішення: заклад освіти потребує капітального ремонту даху.

   Гімназії  вкрай  необхідно забезпечити підсилення вільного доступу до мережі інтернет, придбати сучасне оснащення для кабінетів не лише початкової школи,  необхідні наочні, демонстраційні, ілюстративні посібники для виконання вимог нових програм з усіх предметів.

   Проблемою є також відсутність пожежної сигналізації. Відділом освіти видана достатня кількість вогнегасників. Також неодноразово здійснювався ремонт опалювальної системи та котла з допомогою старостату та відділу освіти. Але для забезпечення нормального теплового режиму система опалення потребує капітального ремонту.

   У закладі  традиційно залучаються до управління та удосконалення навчально-виховного процесу члени місцевого самоврядування, депутати усіх рівнів, педагогічна та батьківська громадськість. Як учителі, так і батьки тісно співпрацюють в організації та проведенні будь-яких заходів, акцій. Разом дбаємо про поліпшення умов навчання, підвищення рівня проведення виховних заходів, поповнення матеріально-технічної бази, проведення ремонтних робіт.

Користуючись нагодою, хочу подякувати вам, шановні колеги та однодумці, за підтримку, розуміння, слушну допомогу в управлінні діяльністю закладу.

Свою допомогу і підтримку нам надавали:

-        начальник відділу освіти Надтока С.В. та працівники відділу освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради.

-         голова Землянківського старостату Череп А.В..

-        директор Великокринківського ліцею Цимбал М. Є.

   Отже, реалізувати заплановані заходи, забезпечити комплексний підхід до управління освітнім процесом можливо тільки за умови правильної організації учительського й учнівського та батьківського колективів на виконання поставлених завдань, постійного контролю за всіма напрямками діяльності закладу освіти.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти за допомогою дистанційних технологій

Thanksgiving day