ГЛОБИНСЬКА
МІСЬКА РАДА
Великокринківський ліцей
Радалівська гімназія з дошкільним
підрозділом – філія
вул. Небесної сотні,6,
с.Радалівка Глобинського району Полтавської області, 39014
тел. (05365)38-6-21 e-mail radalivka.school@ukr.net
Вих.№ 34 від 30.06.2022
Аналітична
довідка
Про реалізацію Концепції НУШ в Радалівської гімназії з
дошкільним підрозділом – філії Великокринківського ліцею у 2021 -20122н. р.
Нова українська
школа – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут враховують думку кожного,
вчать критично мислити.
Головна мета Нової української школи –
створити школу, в якій буде комфортно навчатись і яка даватиме учням не тільки
знання, а й вміння застосовувати їх у житті.
Особливістю Нової української школи є організація нового освітнього простору та створення закладом безпечного освітнього середовища. Адміністрація та педагогічні працівники закладу доклали максимум зусиль для того, щоб освітнє середовище НУШ відповідало всім методичним рекомендаціям та сприяло вільному розвитку творчої особистості кожної дитини.
У організації та управлінні класними колективами учителі керуються принципами, що відповідають розвивальним потребам дітей в соціокультурному контексті, а саме:
- участь у виробленні
спільних правил;
- розвиток і
підтримка дружніх стосунків, співпраця; повага до однолітків та вчителів;
- відповідальність та
успішність.
Ми намагаємося
створити баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та
видами діяльності, ініційованими самими дітьми, бо переконані, що саме таке
середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості для
розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань,
розвитку свого позитивного ставлення до інших .
Оскільки
учитель має бути моделлю бажаної поведінки і ставлення усі вчителі початкової
школи протягом 2018-2020 років пройшли курси підвищення кваліфікації
педагогічних працівників щодо навчання учнів початкових класів відповідно до
Концепції «Нова українська школа» та повною мірою розуміють свою роль як моделі
бажаної поведінки та ставлення до людей з повагою, добротою й відповідальністю,
що передбачає такі обов’язки:
:- поважати кожну
дитину;
- вірити в успішність
кожної дитини;
- бути чесними і
визнавати власні помилки;
- вміти слухати й
дотримуватися конфіденційності;
- бути послідовними й
справедливими;
- мати високі
очікування щодо кожного учня, у тому числі учнів з особливими освітніми
потребами;
- цінувати особисті
зусилля дітей;
- організовувати стимулююче
навчальне середовище;
- постійно
поновлювати свої знання про дитячий розвиток
Кожного дня навчання
у 1-4-х класах розпочинається із ранкової зустрічі, де учні діляться своїми
враженнями, настроєм, щоденними новинами.
Ранкові зустрічі
сприяють створенню взаємин між дітьми і дорослими у класі, які формують
відчуття спільноти в кожного з її членів. Під час проведення практики ранкової
зустрічі відбувається розвиток важливих навичок дітей, серед яких – навички
спілкування (висловлювати свої думки так, щоб вони були зрозумілими іншим;
уважно слухати, коли говорять інші; вирішувати проблеми за допомогою слів;
ділитися своїми думками та ідеями з іншими), академічні (розширення
словникового запасу, уміння досліджувати, аналізувати й оцінювати навчальний матеріал,
уміння відповідати на запитання, уміння використовувати нову інформацію) і
соціальні навички (краще ставлення до школи й навчання; більша довіра та повага
до вчителя, вищий рівень мотивації до навчання, глибше відчуття власної
гідності. відповідні соціальні стосунки та поведінка. збільшення турботи про
інших, більша відданість демократичним цінностям. кращі навички вирішення
конфліктів). Крім цього, практика ранкових зустрічей сприяє створенню у класі
позитивного настрою та позитивній поведінці.
Щоденні вітання, цікаве подання потижневого матеріалу, групова робота, ігри та завдання розвивального характеру, диференційований підхід до кожного учня допомогли згуртувати класні дитячі колективи, сприяли розвитку навичок спілкування, логічного мислення молодших школярів, їхньої творчої уяви, самостійності.
Значно
полегшує роботу в умовах НУШ наявність технічних пристроїв (ноутбука,
мультимедійного комплексу, принтера і ламінатора).
В основі здобуття нових знань та формуванні навичок лежать спостереження, екскурсії та проведення дослідів.
Під час навчальної діяльності у початкових
класах вчителі активно використовують LEGO, бо це не просто яскрава іграшка, а це чудовий
інструмент для розвитку пам’яті, організації групової роботи та моделювання
різних життєвих ситуацій, завдяки яким діти не лише засвоюють знання, а й
вчаться їх використовувати.
Зараз в освітньому процесі достатньо практичної діяльності. Це дуже подобається учням, оскільки навчання стало цікавішим і, водночас, результативнішим.
Приємно
спостерігати, що результатом наполегливої щоденної роботи вчителів є сформовані
дружні колективи, співпраця, інтерес до навчання.
Учні успішно пройшли
адаптаційний період у школі, вони стали більш самостійними, впевненими в собі,
приходять до школи з позитивним настроєм та великим бажанням до пізнання
нового.
Завідувач
філії
Любов ТАБОРОВЕЦЬ
Коментарі
Дописати коментар